|
Sizi farklı kılan yönleri vurgulayın
Ücretsiz kargo? Baş döndürücü derecede çeşitlilik? Herkes bilsin! Rekabet gücünüzü artıran ürünleri, hizmetleri veya teklifleri sergileyin. |
|
Fiyatları, promosyonları ve özel teklifleri belirtin
Kullanıcılar genelde bir konuda karar vermek için Google Arama'yı kullanır. Onlara karar vermek için ihtiyaç duydukları şeyi verin. Sınırlı bir süre için indirim sunuyorsanız veya özel bir ürününüz varsa, bunu müşterilerinize belirtin. |
|
Müşterilerinizi işlem yapmaya teşvik edin
Bir ürün mü satıyorsunuz? Kullanıcılara neler satın alabileceklerini söyleyin. Bir hizmet mi sağlıyorsunuz? Kullanıcılara size nasıl ulaşabileceklerini söyleyin. Satın alın, hemen arayın, sipariş verin, göz atın, kaydolun veya fiyat teklifi alın gibi harekete geçirici mesajlar, sonraki adımların ne olduğunu açıklar. |
|
Anahtar kelimelerinizden en az birine yer verin
Reklam metninizdeki anahtar kelimeler, reklamınızın kullanıcıların istedikleriyle alaka düzeyini gösterir. Örneğin, dijital kamera anahtar kelimesini eklerseniz reklam başlığınız "Dijital Kamera Alın" şeklinde olabilir. |
|
Reklamınızı açılış sayfanıza uygun hale getirin
Reklamınızdan bağlantı verdiğiniz sayfayı (açılış sayfası) inceleyin ve reklamınızda yer alan promosyon veya ürünlerin bu sayfada bulunduğundan emin olun. Web sitenizde beklediklerini bulamayan ziyaretçiler siteden ayrılabilir. |
|
Mobil cihaz kullanan müşterilere hitap edin
Reklamlarınızı mobil cihazlarda gören kullanıcıların, nerede olduğunuzu bilmek veya sizi aramak istemesi daha olasıdır. Yer uzantılarını ve telefon uzantılarını kullanarak işletmenizin bulunduğu yeri ve telefon numaranızı gösterin. Ayrıca, mobil cihaz kullanıcılarına yönelik reklamlar oluşturabilir, web sitenizin mobil sürümünü açılış sayfası olarak kullanabilir ve mobil kitleye uygun fırsatlar sunabilirsiniz. Metin reklamlarınızın mobil cihazlarda farklı görünebileceğini unutmayın. |
|
Deneme
Her reklam grubunda üç ila dört reklam oluşturup her birinde farklı bir mesaj kullanarak, en iyi performansı gösterenin hangisi olduğunu öğrenin. AdWords, en iyi performans gösterenleri daha sık yayınlamak için reklamları otomatik olarak dönüşümlü yayınlar. Reklam rotasyonuyla ilgili daha fazla bilgi edinin. |
Google reklamları yani AdWords, işletmeniz için hızlı ve oldukça etkili bir internet reklamı çözümüdür. Reklamlarınızı Google'da, Mynet ve AOL gibi arama ortağı sitelerinde ve Google Görüntülü reklam ağı sitelerinde(YouTube, Gmail vb.) kolaylıkla yayınlayabilirsiniz.
|
Üstelik bütçeniz ne olursa olsun, yalnızca reklamlarınıza tıklandığında ödeme yaparsınız. |
Adwords hizmetinde, firma günlük maksimum bir bütçe belirler, bu bütçeye göre de her bir tıklamaya da bir tutar belirlenir.
Müşteriler Google da arama yaptıklarında, sayfanın en üst ve sağ kısmında sizin firma reklamınız görür. Firmanızın sayfasına bastığı zamanda, sizin siteniz açılır ve o tıklama size bir maliyet yaratır. |
Tıklama maliyeti aranılan kelimeye, o kelimedeki rekabet oranına ve sitenize özel olarak belirlenen kalite puanına göre değişmektedir.
|
Ana hedefe daha az bütçe ile daha çok tıklama almaktır.Bunu için bu konuda uzman firmaların devreye girmesi ciddi katkı sağlayacaktır.
|
Google AdWords Arayüz Panel Görünümü
Google AdWords’un başlıca şu avantajları vardır:
Hızlı sonuç
Adwords ile sitenizi yayına soktuğunuz anda hemen reklam verebilir, böylece anında Google aramalarında birinci sırada paralı olarak çıkabilirsiniz. Tabii ki ana amaç ücretsiz olan kısımda çıkmaktır, bunu içinde Google Seo altyapısına sahip bir siteniz olmalı ve birazda vakit alacaktır. Bu hizmetimiz hakkında
Google Seo sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.
Kelime seçimi
Hangi kelimelerde arama yapılınca çıkacağınıza siz karar verirsiniz. Ayrıca eşleme türleri ile de seçtiğiniz kelimenin hangi varyasyonlarında çıkacağınızı kendiniz belirlersiniz.
Zaman ve gün dilimi
Hangi saatler arası ve günlerde reklamınızın yayınlanacağına siz karar verirsiniz. Böylece şirketinizin çalışma saatlerine yada hedef kitlenize uygun zaman dilimi seçebilirsiniz.
Aygıt seçimi
Reklamlarınızın bilgisayarlarda, akıllı telefonlarda, tabletlerden hangilerinde yayınlanmasını kendiniz belirleyebilirsiniz.
Yer seçimi
Reklamlarınızın hangi ülke, şehir, ilçe gibi noktasal olarak yayınlanma yerini belirleyebilir, böylece gereksiz reklam harcaması yapmazsınız.
Adwords’un ayrıntılı özellik ve bilgilerini öğrenmek ve bu hizmetimizden yararlanmak için hemen bizimle irtibata geçin.
Fuler Web Tasarım ve Teknolojileri
http://fuler.com.tr/
web tasarım izmir |
seo izmir |
google reklamları (google adwords)
https://fulerweb.wordpress.com/2015/01/19/google-reklamlari-adwords-basarili-metin-reklamlar-olusturmaya-yonelik-ipuclari
Topics: Google Reklamları (Adwords) Başarılı Metin Reklamlar Oluşturmaya Yönelik İpuçları, Google Reklamları, google Adwords İzmir, Reklam Ajansı izmir, Fuler Google reklamları, internet reklamları
[contact-form subject='Google Adwords Hakkında'][contact-field label='İsim' type='name' required='1'/][contact-field label='E-Posta' type='email' required='1'/][contact-field label='Web Sitesi' type='url'/][contact-field label='Yorum' type='textarea' required='1'/][/contact-form]
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder